Monday, March 9, 2009

KELAHIRAN..

MUHAMAD FARISH ADRIAN BIN AZZAM

comelnye....




kenali dunia baru...






Penutup februari 2009 berakhir dengan penuh kemanisan. Jika aku dilahirkan sbg pembuka bulan “kekasih” ini, kelahiran “Muhamad Farish Adrian” membuatkn aku tersenyum sangat gembira. Anak saudaraku yg ke- 12 ini merupakan anak sulung bagi kakakku.

28 feb 2009...tarikh keramat kau pilih untuk dilahirkan. Aku pasti kak. Ujah dan abg. azzam pasti bahagia dengan kelahiran anak sulung mereka. Semoga kehadiran insan ini menambah lg seri kebahagiaan dlm rumahtangga mereka.

Tak sabar rasenye nk balik rumah utk bertemu insan baru ini. Kesibukan aku di kampus dengan asgmnt yg masih bertimbun, ditmbh pula dgn final exam yg dah dekat, menghalang aku utk balik ke pj. Tak sabar btul Cik Mai nk jumpe Farish Adrian..

Beberapa MMS tlh kakakku send. Sungguh comel..bayi ini dilahirkan penuh kesucian, ibarat kain putih yg bersih. Ibu bapalah yg perlu melakar corak pada kain itu. jiwanya perlu dibentuk supaya menjadi seorang manusia yang “kamil” iaitu penuh kesempurnaan.

1 comment:

  1. baby tu ape kabar skrg..
    mesti cergas mcm mak saudara dia..^^.

    ReplyDelete