Monday, March 9, 2009

I get my love...



Tiada apa yang mustahil di dunia ini. Mimpi itu kdg2 wujud sbg satu petanda. Tuhan berkuasa mencipta apa jua mimpi kpd hamba-Nya. Hari ni aku telah mendapat cintaku. Persoalan yg aku tunggu telah kutemui jwpn. Aku bersyukur dan aku akan cuba yg terbaik utk mencipta kebahagiaan yg aku harap2kan.

-Selepas solat subuh, aku smbg wat asgmnt Conflict Theory Dr.Zam. Pg ni aku rase tenang. “Adakah dia masih ingatkan aku ??” lamunanku terhenti bila alarm handsetku berbunyi. Selesai mandi, aku buka email. Terpaku aku pada email yg aku terima. “ aku bermimpi ??”..

Kini lelaki itu adalah milikku. Aku berharap dia adalah insan tercipta utkku selamanya...

Kadang2 perpisahan itu tidaklah selalu pahit rasenye. Walaupun kecewa datang tetapi hanya utk seketika. Tidak salah jika terluka sedikit jika ia mampu memberi peringatan dan mberi pengalaman supaya lebih berhati2 meniti puncak yang lebih gembira.

Cinta aku padanya adalah tulus. Seikhlas hati aku manyayanginya. Aku juga berharap lelaki itu juga mempunyai perasaan yg sama. Hari ini cintaku kembali semula. Tuhan telah memakbulkan permintaan aku sebagai hamba. Kesilapan lepas jangan diulangi dan aku akan berusaha menjadi wanita terbaik dalam hidupnya.

“kadang-kadang apa yg kita inginkan Tuhan tidak tunaikan, tetapi dia selalu memberi apa yang kita perlukan. Allah Maha Besar mengetahui apa yg terbaik utk kita.” Semoga permulaan hubungan ini diberkati Allah.

2 comments:

  1. Salam..
    mal ape kabar?
    abg tahu mal kurang sehat kn..
    jgn lupe mkn ubat k..
    abg rindu sgt kat mal..
    abg harap mal bahagia selalu..:)

    ReplyDelete
  2. mal baik mcm biase,cume br baik dmam n batuk ckit..terima kasih.maafkn mal

    ReplyDelete