Monday, August 10, 2009

SEKIAN LAMA....terima kasih Gadis..Julia

Agak lama aku berfikir untuk meneruskan coretan untuk blog ni. Macam dah tak mahu tapi tu la. Maklumlah, dah lama menghilang mencari haluan yg aku cari dengan menyendiri. Selama itu jugak la aku hanya mengirimkan ilham2,kata2 dan curahan hati dalam karya org lain dan untuk blogers2 segera and tangkap muat je, tp skrg may be tak dah kot. Jari aku kepanasan nak mencurahkan apa yang selalu bermain di kepala ni. Macam ada satu beban yang dah tak larat aku simpan. Biarlah aku teruskan apa yang aku suka lakukan. Nampaknya aku tewas sekali lagi...haha..mal..mal..kau memang lembik lah...whatever la.. (.^_^.)


Mula sekali, aku nk ucap jutaan terima kasih kepada kak Julia sebab banyak mengajar aku erti sabar dan ketabahan. Walau tak secara langsung, (aku yakin dia pasti tak tau yg aku setiap hari bace blog dia..hehe..) tapi sedikit sebanyak banyak memberi aku nasihat dan tunjuk ajar supaya menjadi wanita yang kuat dan tabah. Aku nk bgtau satu dunia yg aku ni pembaca setia blog si gadis dalam koma ni. Thanks sis. Adik sayang kakak..Rindu Kak Jue..huhu..dah xde siape nk dengar luahan hati,dah xde sape yg leh main2 conteng2 buku ejek lecturer dlm kuliah time ngantuk..yg paling rindu suara akak yg garang marah adik la...jgn lupe mal ye sis..

Ni ada sdikit fakta menarik ttg kakak angkatku sorg ni yg aku nk kongsikan..cayalah sis..

1. Julia tak suka dipaksa..paksa itu merimaskan..dan bila dia rimas makin dia rebel dan benci..
2. Julia, dia ramah, friendly tapi tak makna setiap ramah Julia perlu dibalas cinta sebab ramah atau friendly seorang Julia berbeza untuk si kekaseh, si kawan, dan si keluarganya..
3. Juga, concerned seorang Julia tak perlu SELALU disalah anggap sebagai cinta sebab pada dia kadangkala sahabat lebih penting dari kekaseh..
4. Seorang Julia itu rumit, egois, emosi..dia mahu dirinya betul-betul di fahami sebab 90% daripada 100% situasi dia selalu jadi yang memahami tapi tak siapa endah mau memahami dia..
5. Ya, dia sakarstik..tapi cuma kadang-kadang untuk situasi tertentu..

(dipetik: Gadis/blog)...

-p/s: selamat berkonvokesyen kpd Julia,Ogos2009
Wif lurve..
Snomy_ryanez@mal

No comments:

Post a Comment